Добрый день! скажите, вы в заказы кладете сертификаты с именным кодом о подлинности кристаллов Swarovski?
Dobrý den, chci Vám pochválit, jak přehledně máte vytvořeny Vaše stránky.Opravdu je zde radost nakupovat. Milena
Dobrý den,
kdy budete mít skladem opět https://www.aktual-koralky.cz/katalog/zbozi/komponenty-ag-925/ag-nausnice/produkt/nausnicove-zapinani--swarovski-16mm--ag925--0.82g. Budete je mít i v pozlacené úpravě?
Děkuji
Dobrý den, objednala jste si náramek dne 24.11.2014 ve 12:10 hod - máme desítky barev a mnoho délek, vyráběli jsme Vám ho extra, nemůžeme mít vše skladem, na rozdíl od 99,99% e-shopů my zboží přímo vyrábíme dle přání zákazníka. Jsme totálně zahlceni objednávkami, od kusových až po tisícikusové.... Včera 25.11.2014 jsme Váš náramek vyrobili, dnes, tj. 26.11.2014 jsme Vám poslali fakturu....dříve to v tomto předvánočním shonu neumíme.... Po úhradě ihned odesíláme. S pozdravem Robert Pelc
dobry den,
zakaznicka by mala zaujem o prsten Wing 23mm Ruthenium. Nakolko ma vsak hrubsie prsty, pytala sa do akeho priemeru sa da prstienok roztiahnut,tak aby medzi jednotlivymi castami nevznikla medzera,lebo vtedy hrozi ustipnutie do prsta, cize maximalny priemer tak, aby bol kruh uzavrety. Dufam ze som sa vyjadrila aspon trosku zrozumietelne :)
Ina zakaznicka ma zaujem o prsten Navette a chcela by do neho cierny krystal. Preto som sa chcela opytat na odtien Jet Hematite, ci je cierny, lebo na fotke to nevidno uplne presne. Respektive, aky je rozdiel medzi nim a klasickym odtienom Jet?
Dobrý den, pokud je vše skladem, záleží na počtu přijatých objednávek, zpravidla 1-2 dny. Pak také záleží na platebních podmínkách, při dobírce posíláme ihned, při platbě převodem čekáme na připsání částky - máme ale účet na Slovensku, takže je to de facto ihned a s nulovými či minimálními náklady pro Vás. S pozdravem Robert Pelc
Ano bola posielana 27- ale len z toho dovodu -ze som kvam vecer volala a vasa kolegynka nasla moju objednavku. Slubila ze ju este ide poslat postou- lebo na nu zabudli.A co sa tyka tych poskodeni jedna sa o 3x- 6228 MM 14,4x14 CRYSTAL VL- nastrek zo zadu je pri uchyte ako keby zotrety,alebo rozmazany.A este jedna farba-nereklamovala som.
Ano, to se bohužel mohlo stát jak se děvčata o prázdninách střídají, omlouváme se. Ohledně pokovu VL - to se bohužel občas stává, Swarovski má s pokovy občas problémy. Často to není vidět na první pohled - při přípravě zboží si toho děvčata někdy nevšimnou a vzhledem k milionům expedovaných kusů ročně se to 100% eliminovat nedá. Pošlete nám srdíčka zpět, samozřejmě Vám je vyměníme.
Dobry den, posjelate crystaliky 1.triedy? Uz viac krat mi prisli poskodene. Dokonca prave teraz ste mi zabudli uz tyzden poslat objednavku. Stava sa vam to casto? Keby som sa neozvala tak mi asi ani nepride.
Dobry den, Swarovski kameny jsou jen v jedné kvalitě, žádná 1., 2. nebo jiná třída neexistuje. V podmínkách fa Swarovski má, že 2% kamenů mohou být vadná, poškozená, ale my samozřejmě takové kameny neposíláme. Samozřejmě se může stát, že si nějakého malého poškození děvčata nemusí všimnout - posíláme řádově několik milionů kamenů ročně.... O jaké konkrétní poškození se jedná a u jakých kamenů? Píšete, že se Vám to stalo již vícekrát - nemám od Vás žádnou zprávu, reklamaci....nic... Ohledně poslané objednávky - objednávku jste zadala 20.8., platbu jste provedla 22.8. (pátek), platbu jsme zaregistrovali v pondělí 25.8., zboží Vám odešlo ve středu 27.8. - ano, mohli jsme jí asi odeslat o den dříve - omlouvám se, ale děvčata se střídají na dovolených, Vaši objednávku v týdnu od 18. do 22.8. vyřizovala jedna kolegyně, od 25.8. je na dovolené a proto to vyřizovala druhá kolegyně, z tohoto důvodu asi došlo k jednodennímu zpoždění. Vaší poznámku "Keby som sa neozvala tak mi asi ani nepride" nechávám s úsměvem bez komentáře... Přeji pěkný den, Robert Pelc
Dobrý den, mám zájem o tyto náušnice - Náušnice KL RIVOLI 14mm Rhodium. Je u nich poznámka - na dotaz. Jsou dostupné?
Děkuji Jonášová
Dobrý den,
jak to vypadá s mou objednávkou?V neděli večer jsem objednala a zatím se mi nikdo neozval.Nemáte zavřeno? Zatím jste mi vždy ihned druhý den volali a zboží odeslali.
Děkuji
S pozdravem
Šárka Jelínková
Dobrý den, kdy prosím naskladníte na eshop ty nádherné nové korálky co jste měli minulý týden na výstavě? Zdena
Dobrý den, bohužel, zboží se u nás ani neohřálo....ale nová várka je již na cestě, do konce týdne VELVETy budou na e-shopu. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,24.5.2014 jsem navštívila Vás stánek na veletrhu v Holešovicích. Milá obsluha mi trpělivě vysvětlila jak si vytvořit vlastnoručně vyrobený šperk.Chtěla bych ještě jednou moc poděkovat.Mám,ale také jeden dotaz,najdu v e-shopu nově vystavované korálky(neznám název) matné s kočičím efektem,měli jste je ve všech barvách a velikostech.Nakoupila jsem si jich málo. Moc děkuji za odpověď.Antalová M.
Dobrý den, máme radost, že jste byla spokojená, proto to děláme! Nové korálky VELVET nám zákaznice doslova "vyrabovaly", zůstalo nám jen pár kousků, čekáme na novou várku, vidím to tak na cca 2 týdny. Nicméně ale můžete poslat objednávku mailem a pokud v těch "troskách" najdeme co potřebujete, rádi Vám to pošleme co nejdříve. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,nakoupila jsem u Vás poprve a jsem s dodáním max spokojená,zase se k Vám ráda vrátím ale chtěla bych se zeptat,jestli by ke korálkům Toho dodat fota. U některých chybí a já chtěla nakoupit víc ale podle názvu to nepoznám,bohužel :-( Jinak jste super :-)
Dobrý den, Váš příspěvek mě trochu vyděsil...máme k dispozici všechny fotografie, nechápal jsem o co jde. Kontrolou jsem zjistil, že část položek-korálků TOHO je špatně spárována s fotografiemi na FTP serveru a proto se někde nezobrazovaly. Už by to mělo být opravené. Velice se omlouvám a MOCKRÁT DĚKUJI za upozornění! S pozdravem Robert Pelc
za akych podmienok mozem ziskat zlavovy kupon , a ked robim objednavky cez internet mam nejaku zlavu?
Dobrý den, právě komunikujete na platformě našeho internetového obchodu - zde jsou nastavené ceny právě pro internetové objednávky. Systém e-shopu umožňuje zákazníkům posílat slevové kupóny, které by se Vám pak zobrazily ve Vašem účtu, ale zatím jsme žádné kupóny nikomu neposílali, preferujeme celkově zajímavé nízké ceny a hromadné slevové akce. Pokud budete u nás nakupovat, časem Vám poskytneme slevy na základě Vašich odběrů a četnosti objednávek. POKUD MÁTE ROVNOU ZÁJEM O VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ ZBOŽÍ, POŠLETE NÁM POPTÁVKU A MY VÁM URČITĚ NABÍDNEME ZAJÍMAVÉ PODMÍNKY KE SPOLUPRÁCI. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, za jakých podmínek lze získat slevový kupón.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, systém e-shopu umožňuje zákazníkům posílat slevové kupóny, které by se Vám pak zobrazily ve Vašem účtu. Zatím jsme žádné kupóny nikomu neposílali, preferujeme celkově zajímavé nízké ceny a hromadné slevové akce. S pozdravem Robert Pelc
v produktu MIYUKI DELICA 11/0 Mix blue a MIYUKI DELICA 11/0 Mix lilacs máte chybu, fotografie neodpovídá skutečnosti (fotografie jsou přehozené).
doufala jsem, že to napravite vhledem k tomu, že jsem už Vás na to upozornila po své objednávce.
Dobrý den, děkujeme za upozornění, již je to opravené. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, neplánujete taky nějaký povánoční výprodej, jako ostatní korálkové obchody? A jak to vidíte s novou kolekcí? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, zatím ne, my nestačíme ani v reálném čase doobjednávat běžný sortiment....ale možná nějaké "tutovky" časem do akce dáme... Máme připraveno pro e-shop asi 1000 novinek, které co nevidět postupně začneme přidávat. Pokud se ptáte na novou kolekci SWAROVSKI ELEMENTS....je již za dveřmi.... :-) S pozdravem Robert
Dobrý den,
lze v kamenném obchodě platit kartou?
Děkuji za informaci
Dobrý den, ano kartou je možné platit, ale účtujeme poplatek 2%. Platby kartou jsou pro obchodníky velice drahé a účetně neskutečně pracné, bohužel. Zákazníci jsou reklamou "masírováni" že je platba zdarma, ale obchodníci za to velice draze platí. Přímo v domě však máme bankomat Poštovní spořitelny, v okruhu cca 300 m je asi 8 dalších bankomatů různých bank. S pozdravem Robert Pelc
DOBRÝ DEN, CHTĚLA BYCH SE ZEPTAT, JESTLI BUDETE MÍT OTEVŘENO V PO 30.12. a V ÚT 31.12.POPŘ.VE ČT, PÁ???DĚKUJI. Š.
Dobrý den, otevřeno máme v pondĕlí 30.12. od 9 do 18 hodin, 31.12. a 1.1. máme zavřeno. Od 2.1. a dále máme otevřeno standardnĕ dle obvyklé provozní doby. S pozdravem Robert Pelc
Dobry den, libilo by se mi (a verim, ze ne jen mne) kdybych nasla ve vasem eshopu aktualni skladove informace a nemusela chodit nakupovat ke konkurenci...Ta prodava to same zbozi co vy a ma opravdu eshop naprosto vporadku na kusy.
Chodim k vam rada, ale tohle me vzdy odradi - kdyz si objednam neco skladem a pak si prijdu pro objednavku a mam smulu. Pisu to jako kritiku i motivaci, doufam, ze to zabere. :-)
Dekuji
Veronika
Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, kdy budou naskladněné puzety (šroubovací) Ag0173?
Děkuji.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda již přišly další kuličková pera SWAROVSKI ELEMENTS.. růžové, fialové, bílé s kamínky. Posledně jste měli jen černé a šedé tužky. Popřípadně zda je můžeme do vánoc očekávat.. Děkuji a přeji krásný zbytek dne
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda nebudou ve vašem obchodě k dostání i korálky z nové koleckce Swarovski 5541 Dome. Dále bych se chtěla zeptat, zda nebudete v budoucnu prodávat i korálky 5305 Roundel.
Hezký den
Dobrý den, zatím o těchto artiklech neuvažujeme, ale pokud máte zájem o celá balení, zcela jistě Vám je dodáme za nejnižší ceny na (nejen) českém trhu. S pozdravem Robert Pelc
Hezký den,
chtěla bych se zeptat, proč je sleva jen při nákupu přes internet? Přece jen je lepší, když si mohu zboží vybrat na místě, už proto, že vidím, co je zrovna skladem.
Děkuji za odpověď.
Helena
Dobrý den, samozřejmě z pohledu zákazníka by to bylo super. Z pohledu obchodníka je však nutné si uvědomit, že přímý prodej na obchodě je pro nás mnohem časově náročnější, vyžaduje mnohem větší účast našich zaměstnanců a je tudíž dražší než vyřizování internetových objednávek. A protože velmi dobře funguje "zákon schválnosti", tak občas hodinu v obchodě není ani noha a pak najednou dorazí 10 zákaznic a vznikají stresové situace... Preferujeme tedy internetové objednávky, zákaznice, které si zboží osobně vyzvedávají většinou větší část objednají přes e-shop a na místě pak doberou pár věcí. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, ano, můžete se kdykoliv zastavit a rovnou nakoupit. Otevřeno máme Po-Pá 9-18 hod, ve čtvrtek do 20 hodin. S pozdravem R.P.
Dobrý den, množstevní slevy záleží na Vašich odběrech. Přijeďte, určitě se dohodneme :-)
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda cena za náušnice je za pár?? Děkuji
Dobrý den, ano, můžete kdykoliv přijet a nakoupit. Otevřeno máme Po - Pá od 9 do 18 hodin, ve čtvrtek do 20 hodin. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, ráda bych u Vás nakupovala na živnostenský list. Je to možné i přes internet, nebo pouze v kamenném obchodě?
Díky
Dobrý den, je to možné jak v kamenném obchodě, tak i přes internet. Zaregistrujte se a pošlete mi mail pod jakým jménem jste zaregistrována. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý deň, neplánujete rozšíriť ponuku kameňov "Delta"?
Dobrý den, v nabídce máme 11 barev....které další Vám chybí? A samozřejmě fy Swarovski nenabízí tak širokou škálu barev jako např. u rivolek.... S pozdravem R.P.
Dobrý den,
zajímá mne, co znamená "Dostupnost: Na dotaz". A jak to ovlivní mou objednávku.
Děluji za odpověď
Dobrý deň, prosím Vás vedeli by ste nám poradiť? Máme záujem o prstene - RUBBER SYSTÉM. Kúpili by sme si pásku napr. 6 cm a k tomu komponent RUBBER 10/2 CHessboard 10 mm. Spravili by sme z toho prsteň vo veľkosti 59 mm? Ako tú pásku pod prsteňom spojíme? Nepotrebujeme ešte niečo k tomu dokúpiť?
Ďakujeme veľmi pekne za odpoveď.
Dobrý den, o víkendu jsem u Vás udělala objednávku a chtěla bych se zeptat jak dlouho bude trvat než mi jí pošlete jelikož jsem objednávala i výrobky "Na dotaz". A hlavně jestli je možné objednávku ještě doplnit ?? Předem děkuji
Dobrý den do kolika dní zasíláte objednávky s internetu?
Dobrý den, snažíme se co nejrychleji během 1-3 dnů. Pokud však něco chybí, pak dle možností naší výroby nebo našich dodavatelů. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,
jak je to vlastně s minimální objednávkou? Udělala jsem objednávku na 100 Kč a teprve teď jsem v účtu zjistila, že je tam napsáno minimální objednávka 250 Kč. Před nákupem jsem projížděla obchodní podmínky i jak nakupovat a o minimální objednávce jsem nic nenašla (ostatně proto jsem taky udělala objednávku). Je to uvedeno někde jinde a přehlédla jsem to? Získám svojí objednávku? Asi by bylo dobré uvádět tuto informaci i v košíku.
Děkuji a přeji pěkný den
Dobrý den, máte pravdu, v obchodních podmínkách to není, vyřizujeme objednávky i pod 250 Kč - ale tak malé objednávky chodí zcela výjimečně! Pokud by se z toho stala "epidemie", zpřísnili bychom to :-) S pozdravem Robert
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli budete mít opět nalepovací kytičky 6mm.
Potřebovala bych udělat naušnice a nemůžu je najít.
Hezký den.
Dobrý den, nalepovací kytičky máme v nabídce stále viz. https://www.aktual-koralky.cz/katalog/zbozi/swarovski-elements/tvarove-kameny--fancy-stones-/4744-kyticky/6-mm_388 nebo do vyhledávacího políčka můžete napsat 4744 a poté vybrat barvu ve velikosti 6mm. S pozdravem Robert
Dobrý den, nedávno jsem objednávala zboží a docela mě překvapilo, že každé srdíčko má jinak dírku. Teď jsem si od Vás objednávala dvě srdíčka 14mm ROSE AB a každé má jinou dírku, jedno jí má maličkou a výš a druhé jí má větší a níž... Když jsem koukala na srdíčka 10mm, tak některá mají taky menší dírky a jiné větší. Jak je to možné?
Dobrý den, ano, to se může stát - především u staršího typu 6202, který máme ve slevě. Dříve srdíčka 6202 fy Swarovski vráběla pouze s malými dírkami, posléze je postupně začala vyrábět s většími. Nikdy jsme předem nevěděli, jaké nám pošlou, dokud nevyprodali staré, nové neposílali. Ve Vašem případě tedy došlo ke "smíchání" starých a nových...omlouváme se, ale děvčata to přehlédla... Také je možné, že každé srdíčko máte s jiným výbrusem, staré 6202 má 8-fasetový výbrus, nové 6228 má 14-fasetový Xilionový výbrus - podívejte se prosím jak to máte a dejte nám vědět, nějak to pořešíme. Srdíčka 6228 s Xilionovým výbrusem mají pouze větší dírku. Raději ale napište na mail elisa@aktual.cz. S pozdravem Robert Pelc
kolik je expedice do Ruska
Dobryj den, esli Vy sprashivaete za skolko dnej my otpravim tovar, to v techenii 1-2 dnej esli vse na sklade. Esli net, to v zavisimosti ot nashih postavshikov. My Vam dadim znat. Esli Vy sprashivaete na srok dostavki v Rossiyu ili v SNG, to okolo 6-15 dnej - vse zavisit ot Vashej pochty (Moskovskaya oblast okolo 10 dnej). Esli nuzhno boljshe informacij, zvonite na sotovyj +420603443514, govorim horosho na russkom! S uvazheniem i v ozhidanii Vashego zakaza Robert. P.S. izvinyayus chto ne pishu azbukoj, no u menya net russkoj klaviatury.....
Dobrý večer, ak pošlem objednávku, prepočítate mi to hneď koľko Vám mám poslať v Eur?Ďakujem za odpoveď Martina
Dobrý den, jakmile pošlete objednávku, děvčata Vám jí připraví a pošlou Vám přepočet na EUR a údaje k platbě. Máme bankovní účet na Slovensku, takže platbu obdržíme během jednoho dne. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,
13. března jsem u vás nakoupila zboží na živnostenský list (č.d. 733279). Při srovnání cen jsem zjistila, že pokud bych nakoupila přes internet, naprostá většina položek by byla levnější než osobní nákup na živnostenský list. Přitom v minulém příspěvku píšete o 10% slevě.
Hodně položek z mého nákupu máte na internetu ve slevě,což jsem při výběru v obchodě neměla možnost zjistit. Znamená to tedy, že při nákupu na živnostenský list už žádné slevy neposkytujete a že tedy nakoupím jako zákazník bez živnostenského listu?
Přeji hezký den a děkuji za odpověď,
Gödeová
Dobrý den, zkontroloval jsem Váš prodejní doklad ze dne 13.3.2013 a na dokladu máte zohledněnou 10% slevu. Je ale pravda, že na internetu jsou některé ceny nižší - je to tím, že na některé artikly máme na internetu slevu, která se nevztahuje na prodej na prodejně. Pokud si tyto artikly objednáte přes internet a osobně vyzvednete nebo necháte zaslat, budete mít internetové ceny, pokud si budete vybírat zboží přímo na prodejně, budete mít zboží za Vaše ceny se slevou, ale bez případných dalších internetových slev. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,
objednala jsem si u vás zboží, které bylo bohužel na skladě jen částečně, takže mi dorazil balíček a zpráva, že 665,- Kč mi zašlete zpět na účet.Jelikož peníze ani po týdnu na účtu nebyly a zboží, které mi chybělo máte v nabídce pořád, poslala jsem dotaz, zda by mi nemohlo být chybějící zboží z mé objednávky posláno dodatečně, pokud už ho máte,ale uplynul další týden a nedostala jsem od vás ani vrácené peníze ani odpověď, takže někde musí být chyba. Děkuji za vyřízení Labudková
Dobrý den, peníze Vám již byly zaslány zpět na účet. O případném náhradním dodání nás prosím kontajte na tel. 731 449 449. S pozdravem Robert Pelc
Dobry den, mohu se zeptat, pokud přínesu do prodejny živnostenský lis. Tak mohu nakupovat za velkoobchodní ceny, jiné nez jsem platila do pokud jako běžný zákazník? Moc děkuji !!!
Dobry den, ano, na ŽL Vám dáme 10% slevu. Další slevy jsou pak možné v závislosti na Vašich odběrech. V případě nákupu celých originálních (výrobních, továrních,...) balení SWAROVSKI ELEMENTS nabízíme exkluzivní ceny - zasíláme pouze na vyžádání. Automatický dotaz pak je, kolik je ks v balení - dle velikosti, čím menší kámen tím více ks v balení a obráceně, vždy 1 artikl v 1 velikosti a v 1 barvě. Příklad - srdíčko 6228 - 10mm/288ks, 14mm/144ks, 18mm/72ks, 28mm/16ks, 40mm/6ks. S pozdravem Robert.
Asi vám kradou fotky?
http://nasesperky.iprostor.cz/fotogalerie/fotogalerie-i/kvetinky.htm
http://nasesperky.iprostor.cz/fotogalerie/fotogalerie-i/naramky-nahrdelniky.htm
Dobrý den milé zákaznice, dne 8.1.2013 jsme v systému u objednávek zprovoznili parametr "PŘIPRAVENO K OSOBNÍMU VYZVEDNUTÍ" - jak již vyplývá z textu, informování se bude týkat všech objednávek, které si přejete osobně vyzvedávat. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,
dnes jsem navštívila Váš obchod v Revoluční ulici. Byla jsem velice mile překvapena nad sortimentem a ochotou personálu. Kéž by to takhle bylo všude. Jediné co mi tam scházelo bylo označení zboží a cena. Člověk když tam přijde poprvé, tak vůbec neví, kde co je a kolik co stojí. Máte to takhle schválně nebo bude zboží do budoucna označeno a oceněno? Děkuji
Dobrý den, těší nás Vaše pochvala a jsme rádi i za Vaše připomínky. Označení zboží - většina bižuterních i stříbrných komponentů je označena včetně základních cen, ve většině přihrádek je popisek s číslem artiklu, názvem i cenou. Je to sice malé, ale je to tam. Ceny u každého kamene SWAROVSKI ELEMENTS nejsou a ani je neplánujeme uvádět - neustále se mění - nakupujeme zboží v EUR a s každým naskladněním se cena mění dle aktuálního kurzu. Děvčata Vám ale ceny každého artiklu rády řeknou dle počítače. Primárně jsme velkoobchodní prodejce, drtivá většina zákazníků zná naší cenovou relaci a pak také máme několik dealerských kategorií pro velkoodběratele s výraznými slevami. Označení plánujeme, ale při počtu téměř již 6000 artiklů to není jen tak, ale pokusíme se polepšit. Ceník můžeme vytisknout a nechat na prodejně k dispozici, je ale otázkou, jestli se v tom noví zákazníci vůbec vyznají. Nejlepší je si ceny prohlédnout na našem e-shopu. V prodejně máme základní ceny bez případných internetových slev. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, nedávno jsem u Vás učinila objednávku za 190 Kč s osobním vyzvednutím, bohužel jsem si až dnes všimla, že je minimální odběr za 250 Kč a dosud mi krom e-mailu s informací, že se objednávka vyřizuje, nic jiného nedošlo. Mám něco podniknout nebo mi přijde nějaké další vyjádření na mail? Děkuji za odpověď!
Dobrý den, to nevadí, dodáme Vám i jen těch 190 Kč.....objednávka je připravená, volali jsme Vám, ale nikdo nebral telefon. Stav "vyřizuje se" bude na e-shopu tak dlouho dokud se objednávka neodešle nebo nevyzvedne. Když je objednávka k osobnímu odběru připravená, děvčata vždy volají, bohužel zákaznice velmi často neberou telefony. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, omlouvám se, peníze už dorazily a já platbu přehlédla.
Dobrý den, to je v pořádku :-) PF2013! S pozdravem Robert Pelc
Přeji Vám mnoho úspěchů do Nového roku 2013 :-)
Dobrý den,
posílala jsem 3 maily, ale dosud jsem neobdržela odpověď. Byla mi dodána pouze část objednaného a zaplaceného zboží a já nevím, zda zbytek dojde později (máte jej skladem), nebo mi vrátíte peníze? Děkuji
Dobrý den, peníze byly poslány na účet. S pozdravem R.P.
Dobrý den, prosím Vás, chtěla bych se zeptat, kdy budete mít v nabídce BeCharmed PAVÉ. Už jsem je viděla na internetu a jsou krásné. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Katka
Dobrý den, právě je naskladňujeme https://www.aktual-koralky.cz/katalog/zbozi/swarovski-elements_74/becharmed-pave - dorazila zatím ale jen menší část. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, velice ráda u vás nakupuji, máte krásné zboží :) Ale mrzí mě jedna věc, že pokaždé když udělám objednávku, jsem následně kontaktována, že pár položek nemáte skladem ačkoliv je skladem uvedené máte :( Psala jsem vám email, ale žádná odpověď. Doposud jste mi nabídli náhradní zboží, ale nyní v poslední objednávce nic. Mám čekat, že mi to chybějící zboží z objednávky dodatečně pošlete? Nutně ho potřebuji a nevím zda si ho nemám koupit tedy jinde :( Děkuji s pozdravem Vlaďka B. :)
Dobrý deň.
Neuvažujete zobrazovať pri jednotlivých položkách aj cenu v €? Zákaznici zo SK by sa ľahšie orientovali v cenách, príp. by ste mohli uvádzať aspoň kurz prevodu.
Dobrý den, uvažujeme asi o 1000 vylepšeních.....ale otázkou je kdy. Kurz záměrně neuvádíme, neb je každý den jiný - používáme nejférovější a každý den aktuální kurz ČNB, viz. www.cnb.cz S pozdravem Robert
Dobrý den,
mám takový hloupý dotaz: mohu přijít na prodejnu a vybrat si věci až tam? V některých obchodech to nejde, respektive jde, ale mají tam zlomek toho, co mají na internetu, tak se ptám, jestli tam najdu všechno. Nejspíš je to tu někde napsané, jen jsem to nenašla.
Díky.
Slabyhoudová
Dobrý den, ano, můžete si přijít nakoupit přímo do obchodu, kde máme výrazně více artiklů než na internetu, kam to nestačíme dávat... Pokud nejsou speciální slevy na e-shopu, ceny jsou stejné (slevové akce se většinou týkají pouze objednávek přes internet). S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda už jsou dostupné krabičky na šperky? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, krabičky se neustále doplňují, pokud náhodou dojdou je to otázka max. pár dnů.... Nyní je máme, ale za hodinu už to nemusí platit - přijde velkoobchod nebo výrobce a okamžitě zmizí třeba i 1000 ks.... Bohužel, nejsme schopni předpovídat obrátkovost jednotlivých artiklů, výkyvy jsou enormní. S pozdravem Robert Pelc
"Dobrý den, asi se zeptám špatně ale ty kameny co máte na ně udělanou mega akci, tak jedná se o opravdové kameny Swarovski?" - i takovou otázku jsme odbrželi v poznámce k objednávce! ANO - OPRAVDU SE JEDNÁ O OPRAVDOVÉ KAMENY SWAROVSKI! Pokud máte jakékoliv pochybnosti, můžete se na nás kdykoliv dotázat přímo u firmy Swarovski, číslo našeho kontraktu je 1649002. V České republice jsou pouze 2 oficiální autorizovaní velkoobchodní partneři pro SWAROVSKI ELEMENTS - naše firma AKTUAL a pak jablonecká Bijoux Components - můžete nám věřit, že bychom byli naprostí blázni, kdybychom si dovolili něco takového udělat....na rozdíl od některých jiných e-shopů a prodejců, kteří buď zcela vědomě nabízejí jiné kameny/výrobky jako Swarovski Elements nebo je záměrně (ne)označují takovým způsobem, aby zákazník jaksi automaticky předpokládal, že se jedná o kameny Swarovski Elements, i když skutečnost je jiná. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat co znamenají odkazy na mém účtu, konkrétně slevové kupony a provizní systém? Lze u Vás získat slevu po nějaké částce objednaného zboží? Děkuji
Dobrý den, systém e-shopu umožňuje zákazníkům posílat slevové kupóny, které by se Vám pak zobrazily ve Vašem účtu. Zatím jsme žádné kupóny nikomu neposílali, preferujeme hromadné slevové akce. Provizní systém umožňuje získávat body(=následné slevy) z obratů zákazníků, které k nám přivedete. Plošně však provizní neposkytujeme. S pozdravem Robert Pelc
Hezký den,
chtěla bych se zeptat, zda jste neuvažoval o tom, že byste měli otevřeno i v sobotu. Aspoň dopoledne.
Děkuji.
Hedvika
Dobrý den, ano uvažoval....ale bojím se to říct děvčatům...jsou ve značné přesile :-) Uvidíme.... S pozdravem Robert
Dobrý den,
posílala jsem Vám mail ohledně dostupnosti výrobku, bohužel jsem nedostala odpověď. Chtěla bych se zeptat,na dostupnost produktu: Prsten Rivoli 8-12mm Rhodium slabá - kód produktu RIPR812Rh.
Předem děkuji za odpověď.
Ohledně dostupnosti zboží raději volejte na pevnou linku děvčatům. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, děkuji za odpověď. Z poznámky u stavu objednávky "vyřizuje se" opravdu není patrné, že zboží je již pripraveno k vyzvednutí. Nicméně se co nejdříve pro objednávku zastavím. Přeji hezký den.
Dobrý den, objednávala jsem na Vašem eshopu dne 12.9. čtvrnáct položek. Dnes je již 27.9. a ještě se moje objednávka nevyřídila... Posílala jsem i mail s dotazem, jak dlouho trvá vyřízení objednávky. Do dnešního dne mi ani na tento mail nepřišla odpověď. Kdyby mi aspoň přišlo, že např. něco není skladem a čekáte, až zboží dorazí, tak bych to pochopila, ale takhle.. Přijde mi to dost zvlaštní jednání. A v dnešní době, kdy se obchody předhánějí, aby si udrželi zákazníka, to považuji jako špatný vtip.
Dobrý den, zaškrtla jste variantu OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ, PLATBA V HOTOVOSTI - objednávka na Vás již dávno čeká v prodejně. Stav VYŘÍZENA se zobrazí až se objednávka odešle nebo vyzvedne - zde asi došlo k nedorozumnění. V případě osobního vyzvednutí zákazníci většinou uvádějí kdy zboží potřebují - kdy si ho vyzvednou, pokud je nějaký zádrhel, ozveme se. Na Váš dotaz děvčata asi zapomněla reagovat, omlouvám se, je toho hodně... S pozdravem Robert Pelc
Dobrý večer, prosím, kdy budou skladem naušnice clips pro rivoli 12 mm? Děkuji.
Dobrý den, již jsou skladem. S pozdravem Robert Pelc
Velice děkuji za odpověď, bohužel dotazy prostřednictvím v
Vámi daného e-mailu se mi neosvědčily, jelikož jste mi neodpověděli ani za více jak měsíc na 3 mé dotazy. Proto jsem zvolila tuto cestu. Děkuji příště budu tedy kontaktovat telefonicky. S pozdravem A.L.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jaké barvy přívěsku wing o velikosti 27mm mohu u vás na prodejně zakoupit, zda jsou nějaké barvy vyřazené, dodány. předem velice děkuji za odpověď, přeji krásný den
Dobrý den, konkrétní dotazy na zboží prosím pište na mail elisa@aktual.cz nebo ještě raději zavolejte v pracovní dobu - děvčata Vám "online" sdělí co je momentálně skladem, popř. Vám to mohou rovnou dát stranou, budete mít 100% jistotu že to budete mít. Pokud Vám nyní budu dlouze vypisovat co je a není, zítra ráno už to nemusí být aktuální. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat do kolika dní od objednání je možný osobní odběr.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, to záleží na celkovém objemu Vaší objednávky, pokud si např. objednáte pár položek (cca 10,20 apod...), tak většinou je osobní odběr možný ještě ten samý den, pokud si např. objednáte 500 položek po 1 ks tak to může trvat cca 2-4 dny - v takovém případě Vám dáme vědět. Omlouvám se za pozdější reakci, již 3.týden jsme na různých výstavách... S pozdravem Robert Pelc
Moc pěkná nová kolekce, gratuluji! Už v sobotu na výstavě jsem si u Vás musela koupit černý klíček a ty nové tyrkysové rivolky, ty jsou teda fantastické! Už se těším do vašeho obchůdku! Lída
:-) díky...jo jo ten LIGHT TURQUOISE se hóóódně povedl! Až k nám půjdete, nezapomeňte, že jsme na nové adrese REVOLUČNÍ 11 (1.patro), PRAHA 1. Pěkný den, Robert
Dobrý den, velice nás zaujala nová kolekce, přesněji přívěsek ve tvaru klíče. m děkuji, krásný Moc se v katalogu nevyznám a tak se chci zeptat v jakých velikostech, barvách je budete mít a kolik tento přívěsek bude stát. Předem děkuji a přeji krásný den
Dobrý den, klíček je ve velikostech 30 a 50mm, barvách crystal, crystal blue shade, crystal bronze shade, crystal copper, crystal golden shadow, crystal silver night, indian sapphire - a k tomu ještě ve dvou provedeních - 6918 s podpisem YOKO ONO (dražší provedení cca o 50%) a 6919 bez podpisu YOKO ONO. Ceny zatím nemáme zpracované, ani nevíme přesný datum expedice ze strany Swarovski. Vše bude na eshopu. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak dlouho se u Vás čeká na odpověď? Mail s dotazem na zboží jsem odesílala 14.8.2012 a do dnešního dne jste mě neposlali odpověď. Děkuji.
Omlouvám se....děvčata se měnila na dovolených a nějak nám to "uniklo"....hned ráno to napravíme. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý deň prajem, len sa chcem opýtať, či už vybavujete internetové objednávky. Potrebovala by som poslať prepočet. Ďakujem Monika
Objednávky se po inventuře a stěhování začaly vyřizovat 27.8.2012. Trochu se naakumovaly, takže to trochu trvalo. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý deň, vaša pamäť objednávok nefunguje. Znovu mi vymazalo objednávku a to som sa dnes prihlásila na rovnakom prehliadači a ani som sa neodhlasovala.
Dobrý den, zjišťoval jsem to i u jiných klientů a pamět jim funguje. Je možné že došlo k nějaké chybě u poskytovatele eshopu...bohužel na tuto funkci sami nemáme žádný vliv. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, nelíbí se mi Vaše aktualizace zboží v e-shopu. Víte dobře, že některé zboží už na skladě nemáte a v e-shopu je stále uvádíte skladem. Řekla bych, že je dosti klamavé pro zákazníky. Děkuji
Dobrý den, máte naprostou pravdu, toto je mojí každodenní nejen noční můrou! Bohužel se nám tento problém doposud nepodařilo odstranit, a to z mnoha důvodů, kterými nechci unavovat, ale pracujeme na něm a určitě ho odstraníme do konce srpna. Z tohoto důvodu budeme mít v polovině srpna cca na týden zavřeno, předem o tom budeme samozřejmě informovat. Zatím se mohu jen omluvit a požádat ještě o malé strpení. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte, a stále budete mít v prodeji strass náramky.
Dobrý den, pokud máte na mysli štrasové náramky na RIVOLI 14mm a zakulacené čtverečky (TV) 4470 12mm, tak obojí jsou skladem. Příště prosím raději volejte do prodejny nebo pošlete mail na elisa@aktual.cz - odpověď budete mít obratem - eshop je naším doplňkovým prodejním kanálem a není v našich silách sledovat knihu přání každý den. Děkuji za pochopení. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda budete mít opět v prodeji přívěsek SWAROVSKI ELEMENTS TEARDROP Pendant 6000 MM 11x5,5 CRYSTAL AB a Náušnicové zap. NZ035 Ag925+Rhodium 20x10mm, 0.76g
Děkuji Lucie
Dobrý den, obojí by mělo být již skladem. S pozdravem Robert
Dobrý den,
již několikrát jsem si objednala prsten FLOWER 10mm Rhodium, ale neměli jste ho skladem. Chci se tedy zeptat, zda tento prsten budete mít opět v prodeji.
Děkuji za odpověď, Zuzana
Dobrý den, prsten FLOWER 10mm Rhodium bude určitě v nabídce, předpokládám že během 2.poloviny července. Výpadek je z důvodu změny subdodavatele, nebyli jsme spokojeni s kolísavou kvalitou. Omlouváme se za komplikace, ale chceme nabízet jen 100% kvalitu. S pozdravem Robert
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli máte nějaké zkušenosti s lepidlem od swarovski. Všimla jsem si, že v popisu je docela vychvalované, ale lidé ho hodnotili špatně. Zajímalo by mě, jestli je opravdu tak dobré nebo ne. Děkuji
Dobrý den, lepidlo SWAROVSKI GLUE CG 500 je profesionální, dvousložkové epoxidové lepidlo, které je vhodné k lepení křišťálových kamenů SWAROVSKI ELEMENTS na téměř jakékoliv materiály – sklo, plast, obecné kovy, stříbro, hliník, mosaz, ocel, dřevo, keramiku, PVC, gumu, papír, apod… Společnost SWAROVSKI toto lepidlo vyvinula cca před 6 lety a používá ho k výrobě vlastních šperků, které se prodávají ve značkových obchodech SWAROVSKI. Od jeho zavedení do výroby se počet reklamací firmě SWAROVSKI snížil o neuvěřitelných 70%!!! Nevím kteří „lidé“ a na základě čeho (domácí laboratoře?) toto lepidlo hodnotili špatně, vzhledem k tomu, že jej firma SWAROVSKI doporučuje i sama používá (na základě laboratorních i praktických zkoušek, toxikologických i dermatologických atestů, atd…) není absolutně o čem pochybovat. Je možné, že některým „lidem“ vadí dvousložkové složení a tedy nutnost míchání lepidla, omezený, asi 50 min. limit pro zpracování nebo 24 hodinové vytvrzení, někomu možná vadí, že když si chtějí nalepit jedny náušnice tak rozdělají dávku min. na 10 párů, někomu může vadit relativně vysoká cena – ano tyto výhrady mít mohou, ale to nic nemění na tom, že lepidlo je opravdu výborné a ideálně vhodné pro kameny SWAROVSKI. I po vytvrzení má lepidlo 500% elasticitu, což oceníte zvláště v zimě při větších mrazech, kdy přechodem do teplé místnosti může dojít u jiných lepidel k snadnějšímu odpadnutí kamenů, kdežto lepidlo CG 500 právě díky své elasticitě maximálně kompenzuje různou teplotní roztažnost kovů a skla. Ideálního výsledku se nedá vždy dosáhnout vteřinovým lepidlem z vietnamské tržnice za 10 Kč….bohužel.... S pozdravem Robert Pelc
Dobrý deň prajem, chcem sa opýtať ako dlho trvá kým mi pošlete prepočet na eurá, objednávku som posielala v piatok, sú tam len tri položky a stále čakám na ten prepočet, rada by som to uhradila, lebo mi to dosť súri. Ďakujem Monika
Dobrý den, dnes Vám pošleme mailem fakturu. Objednávky vyřizujeme v pořadí jak k nám chodí.....přes víkend jsme samozřejmě nepracovali....Pokud to potřebujete urgentně, uveďte to do poznámky. (pokud to ale udělá více zákaznic, bude to kontraproduktivní...). Bankovní účet máme na Slovensku, takže platba bude rychlá. S pozdravem Robert Pelc
Roberte, jak funguje paměť košíku? Včera jsem vložila do košíku přes 40 položek, aniž bych vypla počítač nebo zavřela prohlížeč, dnes je košík prázdný :-((( (Prohlížeč Mozilla Firefox 13.0.1, cookies povoleny)
Dobrý den Zdeno, dle vyjádření poskytovatele e-shopu se to mohlo stát tím, že jste např. zadala poprvé naše stránky jako www.aktual-koralky.cz a při opakovaném přihlášení jen aktual-koralky.cz bez www. V tomto případě se stránky sice načtou, ale bez paměti košíku. Prý se to pokusí odstranit, ale....počítače a programy si občas žijí svým vlastním životem... Takže raději pokaždé zadávejte www.aktual-koralky.cz. Pokud mi sdělíte (mailem nebo telefonicky) i Vaše příjmení, za námi NEzaviněné potíže Vám i tak pošleme s Vaší objednávkou malý dárek :-) Přeji pěkný den, Robert
Dobrý den,
poskytovatel e-shopu opravil přesměrování, takže už při každém zadání adresy aktual-koralky.cz jsou všichni přesměrování na www.aktual-koralky.cz. Tím pádem by měla PAMĚŤ košíku fungovat i tomto případě. Testováno to bylo po několik dnů v prohlížeči Firefox 13.0.1 - vše fungovalo jak má. Ale stejně....do těch bitů a bytů nikdo jen tak nevidí...takže bych si na ně dal stejně BACHA...!!! Pěkný den, Robert
Dobrý den Zdeno, to mě velice mrzí, bohužel software není náš a jsme závislí na poskytovateli www.sunlight.cz. Vaši reklamaci jsem jim ihned přeposlal, jakmile obdržím vyjádření, dám Vám vědět. S pozdravem Robert
Milé zákaznice, vážení zákazníci! Aktivovali jsme PAMĚŤ nákupního košíku a aby nedošlo k mýlce jak systém funguje, upřesńuji technické informace:
Obsah košíku se návštěvníkovi uloží do vyrovnávací paměti internetového prohlížeče (Cookies) a zde je uložen po dobu 10 dnů od návštěvy. Pokud návštěvník znovu přijde na stránky e-shopu do 10 dnů od poslední návštěvy, zobrazuje se mu v košíku posledně sem vložené zboží. V případě použití jiného internetového prohlížeče, nebo v případě vymazání Cookies v prohlížeči, se obsah košíku z minula nezobrazí. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý večer, odpísali ste mi niečo, ale neviem čo lebo je tam napísane "privátní príspevek" a neviem ako to otvoriť :). Ešte sa chcem spýtať, prečo keď mám rozrobenú objednávku, tak sa mi neuloží, dala som si hodinku voľno pri objednávaní a zrazu bola objednávka fuč a s ňou aj 2 hodiny vyberania, keď som sa teraz do toho pustila od začiatku, po dve a pol hodine mi nechcelo zrazu nechcelo načítať vašu stránku a celá objednávka sa zrušila - už druhý krát :/.
Dobrý den, problém se ztrátou dat v nákupním košíku při přerušení práce byl právě odstraněn, nyní by se data v košíku měla již uchovávat po dobu 10 dnů od posledního přihlášení. Podmínkou je práce na stejném počítači a ve stejném internetovém prohlížeči, v jakém byla rozpracovaná objednávka učiněna. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý deň, neplánujete svoj sortiment rozšíriť o lôžka na krištáľovu živicu alebo hmotu Crystal Clay a mini šatóniky? :) Táto hmota sa mi veľmi páči a začala som s ňou pracovať, avšak musím ju objednávať z inej stránky :(, radšej by som ju objednávala od Vás :). Inak, ďakujem za rýchlo vybavené a krásne dodávky, vždy ma potešia :)
P.S. děkujeme za pochvalu, i když sami moc dobře víme co všechno je potřeba ještě zlepšit.....R.
Prosím, jaký je rozdíl v jednotlivých srdíčkách 6228 Bermuda blue 28mm že jednou je za 109,07 a druhé 197,92. Podobné cenové rozdíly jsou i u menších provedení. Děkuju.
Pečenková Eva
Dobrý den, dříve se vyráběl efekt crystal bermuda blue (za nižší cenu), posléze fa Swarovski začala vyrábět crystal bermuda blue P (za vyšší cenu). P znamená "protect" - tyto kameny mají ochranný lak ze zadní strany proti oděru pokovu (bermuda blue není barva ale chemický pokov na crystalu). Bermuda blue bez ochraného laku se již nevyrábí, a jak jsem zjistil, už ho ani nemáme na skladě, takže jsem tuto položku vyřadil z nabídky. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,
proč na vaší prodejně nejsou ceny u zboží a na požádání je mi sdělena cena bez DPH? Prodejna je jinak příjemná, ale tohle mi vadí. Díky a hezký den
Dobrý den, fungujeme spíše jako vzorková prodejna než klasický obchod, u nás nakupují jak "malí" zákazníci, tak velkoobchody, každý má různé ceny. Pokud Vám byly sděleny ceny bez DPH, je to právě z důvodu že fungujeme primárně jako velkoobchod, v systému se nám přednostně zobrazují právě ceny bez DPH. Pokud na to děvčata upozorníte, určitě Vám rády sdělí ceny s DPH. Dalším důvodem proč nemáme uvedené ceny je to, že s každým naskladněním se prodejní ceny mění dle aktuálního kurzu EUR/Kč. Rozdíly jsou většinou sice minimální, ale jsou... S pozdravem Robert Pelc.
Dobrý den, stihla jsem vás v Holešovicích navštívit a opět jsem neodolala dalším kouskům :) asi mám sw závislost:) Přeji hezký den a zdravím do obchůdku
Dobrý den, z toho si nic nedělejte, těch co mají sw závislost je nás více.... :-) Robert
hezký den přeji. ráda jsem vás viděla na rokajlfestu a nakoupila nezbytnosti, zbytek zase přes net :) Doufám, že se vyřešil problém s padající skříní a pat a mat to dali dohromady :) Budete zase někdy někde?
Dobrý den, skříň nespadla, vše dobře dopadlo. Bohužel na Váš dotaz odpovídáme až nyní, právě od pátku do neděle jsme byli na Kreativitě v Holešovicích. S pozdravem
Robert Pelc
Dobrý den, mohla bych také poprosit o zaslání krabiček na e-mail? hankafris@centrum.cz
Děkuji
Hanka
...k předchozímu dotazu o krabičkách na šperky...
A je možné krabičky u Vás objednat přes internet i když je tady nemáte v nabídce? A máte krabičky průhledné i s potiskem? Nebo jen bez potisku? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, omlouvám se za pozdní odpověď.... Pošlete mi mailem Vaší adresu a já Vám zašlu foto krabiček vč. cen, jestli se Vám budou líbit. S pozdravem Robert
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli se chystáte rozšířit sortiment o krabičky na šperky. Děkuji. Lenka
Dobrý den, krabičky na šperky máme v obchodě, bohužel je zatím nemáme nafocené...budeme se snažit to co nejdříve napravit....S pozdravem Robert
Moc děkuji za příjemný nákup.
...jóóó, to se nám to pracuje, když máme takové milé a sympatické zákaznice!!! S pozdravem Robert Pelc
Děkujeme, a to jste ještě neviděla novinky, které připravujeme!!!! S pozdravem Robert
Dobrý večer ještě jsem se chtěla zeptat zda se dělá art.6721 mořská hvězdice velikost 27 mm barvy indicolite.Děkuji Svobodová
Dobrý den, bohužel, v barvě INDICOLITE se dělají pouze velikosti 16mm a 20mm. S pozdravem
Robert Pelc
Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda nemáte náhodou mořskou hvězdu přívěsek 6721 barva aquamarine ve velikosti 40mm,děkuji Svobodová
Dobrý den, bohužel, přívěsek art.6721 mořská hvězdice se ve velikosti 40mm v barvě aquamarine nevyrábí. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den, děkuji za odpověď. Chtěla bych se tedy ještě zeptat, zda náhodou nemáte rhodiovnou prstýnkovou základnu pro seříznutou kostičku - 6mm? Pokud ano, ráda bych si ji objednala:-)
Dobrý den, čekáme na ní, jako i na další desítky druhů....snad dorazí tento týden....S pozdravem Robert
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je cena uvedena u závěsů na náušnice za jednu nebo za pár? Děkuji
Dobrý den, jak kde. Otevřete DETAIL u položky a před cenou se Vám zobrazí je-li cena za ks nebo pár. Na e-shopu zatím nemáme všechny položky, máme plno novinek, pokud na stránkách nenajdete co hledáte, napište nám, je pravděpodobné že to budeme mít v obchodě. Plno komponentů také budeme v dohledné době přeceňovat, v případě větších odběrů nabízíme velice zajímavé slevy. S pozdravem Robert
Vážený pane, velice jste mě potěšil, že jste nesmazal můj příspěvek o Vaší možné pomatenosti, která se nenápadně projevila vydáním "Upozornění na padělky Swarovski Elements" a věnoval jste svůj čas sepsání poněkud břitké odpovědi. Ráda se Vám svěřím, že neprodávám nic, co by se podobalo kuličkám s jakýmikoliv kamínky, neschvaluji prodej padělků a nechodím s transparentem "Hodinky Cartier do každé rodiny". Nejsem tedy žádným novodobým Robinem Hoodem, což je možná škoda, nicméně rozhodně neschvaluji formu oznámení jakou jste v dané záležitosti zvolil. Jsem toho názoru, že pokud si někdo koupí zboží o jehož pravosti má následně pochybnosti, měl by se obrátit na Českou obchodní inspekci, nikoliv na Vás. Přeji Vám příjemný den. RN
Dobrý den, kdy budou k dispozici Novinky 2013? Děkuji.
Dobrý den, bohužel, dodávky od firmy Swarovski se v letošním roce velmi zpožďují. Dle informací ze začátku února se novinky měly expedovat od 20.2., ale zatím nám nic nebylo odesláno. Předpokládané zpoždění je cca 1 týden. Jakmile se tak stane, budeme o tom rádi informovat. V naší prodejně máme již od začátku února vzorky, můžete se přijít podívat a samozřejmě již celý měsíc přijímáme objednávky. S pozdravem Robert
Dobrý den, zakoupila jsem si okamínkované náušnice a ráda bych věděla jestli nemám padělky, mám to jako dárek. Pokud zajdu do vaší prodejny poradíte mi? Děkuji Marie
Dobrý den, samozřejmě, kdykoliv se zastavte. Rád bych jen upřesnil pár věcí – předpokládám, že Vám jde o to, máte-li na náušnicích kameny SWAROVSKI ELEMENTS či nikoliv. Pokud jste náušnice zakoupila jako náušnice s kameny SWAROVSKI ELEMENTS a následně se zjistí, že tam jsou jiné kameny, jedná se o padělky, podvod, klamání spotřebitele... Pokud náušnice nebyly deklarované že jsou s kameny SWAROVSKI ELEMENTS, pak se nemůže jednat o padělky, jsou to prostě nějaké jiné náušnice, k jejichž výrobě byly použity nějaké jiné kameny. Pokud takové výrobky nejsou označované jako SWAROVSKI ELEMENTS, pak je vše v pořádku. Celý problém spočívá ve zneužívání OCHRANNÝCH ZNÁMEK, nikoliv ve výrobě a prodeji podobných výrobků. Dalším problémem pak je, že někteří obchodníci sice tyto výrobky nedeklarují jako SWAROVSKI ELEMENTS, ale záměrně je nabízejí takovým způsobem, že spotřebitel jaksi automaticky předpokládá, že se jedná o SWAROVSKI ELEMENTS – toto je velmi častý jev. Týká se to bohužel všech typů prodejů – kamenných obchodů, e-shopů, tržnic, přímého prodeje, atd. Pokud se následně dotazujete, je Vám většinou „vysvětleno“, že to nebylo „vyloženě“ nabízeno jako SWAROVSKI ELEMENTS a že je to Vaše chyba že jste si toho nevšimla… Sama si pak o takovém prodejci jistě uděláte představu o jeho serióznosti. S pozdravem Robert Pelc
Dobrý den,
kolik si účtujete poštovné? Bohužel tuto informaci jsem zde nenašla.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, tyto údaje se Vám zobrazí v košíku před dokončením objednávky. Česká pošta doporučeně 49 Kč (nad 1000 Kč zdarma) - s dobírkou 79 Kč (nad 1500 Kč zdarma). PPL 59 Kč (nad 1200 Kč zdarma, PPL s dobírkou 89 Kč (nad 1800 Kč zdarma). S pozdravem Robert Pelc
Vy jste se tam určitě všichni pomátli, z Vašeho upozornění na padělky Swarovski Elements mi naskakuje husí kůže.....tak třeba se nějaký ten informátor najde....
Dobrý den, myslím, že nejjednodušší by bylo smazat Váš příspěvek a neztrácet tak čas odpovědí….nicméně jsme otevření a byli bychom neradi, aby si někdo myslel, že se bráníme kritice, ať již oprávněné či nesmyslné. Nuže, copak že jsme se pomátli my, ale hlavně se pomátl Swarovski, Louis Vuitton, Prada, Dolce & Gabbana,…..a mnozí další, kteří dohromady investují miliardy euro do vývoje, inovací, technologií, designu, reklamy apod. a pak ještě mají tu drzost se ozvat, když jejich ochranné značky zneužijí kdejací chytrolíni na tržnicích a kdejací kreativci na internetu! Opravdu neslýchané! Jste ideálním kandidátem na titul novodobého Robina Hooda! Bohatým brát a chudým dávat! Hodinky Cartier do každé rodiny! Nejste naším zákazníkem a jestli jsme se Vás dotkli, omlouváme se, jestli vyděláváte na prodeji neznačkového zboží, které opatřujete logy světoznámých značek, je nám líto, klidně si to prodávejte dále, ale jako NO NAME výrobky a ne jako padělky světoznámých firem. S pozdravem Robert Pelc
dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli budete mít v nabídce srdíčko Swarovski Elements
Velikost 10,3 x 10 mm, Barva Peridot, děkuji předem
Dobrý den. Ráda bych se optala, zda máte rozdílné ceny v e-shopu a v kamenném obchodě. Děkuji. MM
Dobrý den, na e-shopu i v kamenném obchodě máme úplně STEJNÉ ceny !!! Je pro nás absolutní samozřejmostí mít stejné ceny i na různých výstavách a prodejních akcích (na rozdíl od některých jiných obchodníků, kteří na těchto akcích ceny uměle zvyšují). Přijďte se k nám podívat, určitě se Vám u nás bude líbit :-) S pozdravem Robert
Dobrý den, zajímalo by mě jaký je např.1. průměr komponentu
prsten Rivoli 10mm rhodium - jelikož je roztahovací, tak tím myslím v neroztažením stavu 2. délka komponentu náramek
Rivoli 10mm rhodium 3. do komponentu prsten Baguette 3mix Long rhodium se lepí jaké velikosti krystalů Baquette Long ?
Děkuji za odpověď. Spáčilová
Dobrý den,
ad 1 - nejmenší možný průměr komponentu prsten Rivoli 10mm rhodium je cca 16,5mm
ad 2 - délka komponentu náramek Rivoli 10mm rhodium - momentálně vyprodáno, nemůžeme tedy přesně změřit
ad 3 - . do komponentu prsten Baguette 3mix Long rhodium se lepí 2x 15mm a 1x 21mm
S pozdravem Robert Pelc
Dobdý den, děkuji za odpověď, to je asi tím jak jsem tam ze zbrklosti šachovala :-D příště si dám záležet. stejně se chci zastavit u vás v obchodě a pokochat se :) Doufám, že budete se svojí první objednávkou spokojen :))) Ještě mě napadlo, že by v této knize návštěv mohlo být reagovátko na ten či oný vzkaz, ale zase by se to tu mohlo zvrtnout v chat :) Takže ještě jednou děkuji a těším se na svojí první a určitě né poslední objednávku :) Ať vám tot u šlape
Dobrý den,
právě jsem Vás objevila a jsem ráda, že už máte webové stránky s menším množství :) tak jsem hned učinila objednávku. chtěla jsem tam vyplnit osobní převzetí, ale to se mi nepodařilo, když jsem chtěla zadat ppl a v hotovosti,tak se mi také nezdařilo :( udělala jsem někde chybu nebo to prostě tak nejde? Hezký večer Jana
Dobrý den, otevření e-shopu se strašně vleklo, ale i my jsme rádi že už je konečně v provozu ☺ K Vašemu dotazu - prověřil jsem celou proceduru ze strany zákazníka, vše funguje tak jak má. Z košíku přejdete na DODACÍ ÚDAJE, kde zaškrtnete Způsob dopravy: Osobní vyzvednutí a Způsob platby: V hotovosti - vše mi fungovalo a tak jsem si vytvořil svojí první objednávku na našem e-shopu....jsem zvědav jestli mi jí děvčata zítra připraví ☺ Pokud zadáte PPL, máte na výběr pouze převod nebo dobírku, v hotovosti se rozumí pouze platba na prodejně. Zkuste to příště znovu, pokud budou opět problémy, zavolejte mi a pokusíme se je vyřešit, popř. zkontaktuji poskytovale e-shopu. S pozdravem Robert
Dobrý den, chtěla bych se zeptat u prstenu v kategorii change & go, nemáte uvedené velikosti, zajímalo by mě jestli je nabízíte ve více velikostech nebo je jenom jedna, a pokud je ve více velikostech, kde si můžu vybrat danou velikost. Děkuji.
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz, většinu věcí na webu se snažím řešit automatizovaně - výběr velikosti však bylo nutné nastavit ručně...díky Vaší urgenci se tak již (konečně) právě stalo. Hladký prsten je ve velikostech 50,52,54,56,58, laserové a štrasové pak ve velikostech 52,54,56. Prsteny i celá kolekce CHANGE & GO je opravdu nádherná a velice kvalitní! Budete spokojená. S pozdravem Robert
posielate objednavky aj do Nemecka ? Pri nakupnych podmienkach nemate uvedene ci budete plnit objednavky aj do zahranicia... dakujem
Dobrý den, ano, zboží posíláme samozřejmě nejen do Německa, ale i do celého světa, jak je libo... Cenu poštovného v závislosti na způsobu zaslání Vám sdělíme v konkrétním případě. Samozřejmostí je i fakturace v EURech, pokud si to budete přát a budete hradit na náš EUR účet, pro přepočet používáme aktuální kurz ČNB v den fakturace. S pozdravem Robert
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či posielate tovar aj na Slovensko. S pozdravom, ďakujem Zuzana.
Dobrý den, ano, zboží posíláme samozřejmě i na Slovensko, cenu poštovného v závislosti na způsobu zaslání Vám sdělíme v konkrétním případě. S pozdravem Robert
Dobrý den, musím pochválit Váš obchod, který nabízí zboží za velice atraktivní ceny. V obchodě máte ale oddělení, kde nenabízíte žádné zboží, případně máte menší výběr oproti konkurenci. Chtěla bych se proto zeptat, kdy plánujete doplnění zboží? Děkuji
Dobrý den, děkuji za upozornění - vím o tom..... Zboží v těchto kategoriích je, ale je skryté, protože k němu chybí fotografie....takových výrobků je asi 350. Dalších asi 500-700 nových výrobků včetně unikátních novinek na českém trhu vůbec nemáme naskladněny v e-shopu, část z nich je možné zakoupit v prodejně.... Bohužel, nezbývá nám čas.....je to pro nás velký problém, který však budeme moci řešit až začátkem nového roku. A také samozřejmě upozorňování na aktuální skladové množství..... S pozdravem Robert Pelc
Milé dámy, vášnivé tvořilky, děvčata ! Vítám Vás na našem novém e-shopu, kde, jak aspoň doufám, najdete mnoho zajímavých komponentů a nápadů pro Vaše kreativní výtvory. V případě Vašich jakýchkoliv dotazů, námětů, připomínek, ale i případných stížností nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.
S pozdravem Robert